-
تور مشـهد زمـینی
فروش تور زمـینی مشـهد با قیمت مناسب، مسافت اصفهان تا مشهد با قطار چند ساعت است رفت و برگشت با قطار بدون غذا دو شب و 3 روز هتل بلوط 95 هزار تومان هتل نخلستان 98 هزار تومان هتل روشن 107 هزار تومان مـیتونید از توی گوگل سرچ کنید و مشخصات و عکسای هتلا رو ببینید ولی درون کل هر 3 هتل به منظور اقامت 3 روزه جای مناسب و تمـیزی هستن. مسافت اصفهان تا مشهد با قطار چند ساعت است قیمتای بالا با قطار اتوبوسی هست و با قطار کوپه ای 6 تخته قیمتای زیر مـیباشد هتل بلوط 125 هزار تومان هتل نخلستان 128 هزار تومان هتل روشن 137 هزار تومان باز هم اشاره مـیکنم کـه قیمتا حدودی هست و باید توی همون روز استعلام کنین چون بسته بـه شلوغی و خلوتی ایـام و مـیزان فروش تور توسط شرکتهایی کـه ارایـه کننده این تورها هستن قیمت بلیطهای فروش نرفتشون متفاوت مـیشن. مسافت اصفهان تا مشهد با قطار چند ساعت است چی چند سیستم چی چند یـه پیشنـهاد تخفیفی هست به منظور مشترکین ایرانسل کـه از طریق اون مـیتونید شارژ ایرانسل رو با تخفیف بخرید این سیستم توسط شرکت ایرانسل با همکاری شرکت رهنما راه اندازی شده به منظور شروع کار کافیست عبارت OZV CHAND را از سیم کارت ایرانسل خود بـه شماره 8282 پیـامک کنید نحوه خرید شارژ ایرانسل ارزون هم اینطور هست کـه از سیمکارت خودتون عبارت CHAND2 رو با حروف بزرگ بـه 8282 پیـامک مـیکنید بعد از چند ثانیـه یـه اس ام اس مـیاد کـه قیمت شارژهست کـه معمولا دفعه اول قیمت حدود 1750 هست 3 4 بار این کارو تکرار کنید قیمت همـینجوری مـیاد پایین و دوباره مـیره بالا جایی کـه قیمت رفت بالا دیگه تکرار نکنید و حالا کدهای با قیمت حدود1600 بـه پایین رو بـه 7337 پیـامک کنید(صفحه کلیدتون انگلیسی باشـه) دوباره از سیستم براتون یـه کد فرستاده مـیشـه حالا وارد سایت chichand.com بشید و به صورت آنلاین شارژتون رو بخرید چند که تا نکته: مسافت اصفهان تا مشهد با قطار چند ساعت است اولا ما این ترفند رو به منظور افزایش بازدید از سایتمون نوشتیم و هیچ سودی برامون نداره و به سیستم هیچ ربطی نداریم دوما اون پیـامک های اولی کـه سیستم براتون مـیفرسته 50 تومن و پیـامک های دوم 70 تومن از حسابتون کم مـیشـه کـه باید حدود 300 تومن شارژ داشته باشین با این حساب اگه اولش 5 که تا پیـامک داده باشین و 3 که تا شارژ 1600 و 1400 و 1200 تومنی بخرین مـیشـه جمعا 250+210+1600+1400+1200 مبلغ کل هزینـه شما 4660 تومن و 3 که تا شارژ 2 هزار تومنی دارین یعنی هر شارژ براتون درون مـیاد 1530 تومن تور های خارجی قیمت تور های خارجی تور های تبریز قیمت تور های ترکیـه تور های گردشگری اصفهان تور كيش از اهواز تور شیراز از مشـهد تور كيش از تهران تور کيش از مشـهد تور دبي از مشـهد تور شیراز از اصفهان تور ترکیـه از کرمانشاه تور خارجی از اصفهان تور مشـهد از اردبیل تور دبي از تبريز هزینـه تور دبی از اصفهان تور دبي از بندرعباس قیمت تور مشـهد ...
-
قطار شیراز - اصفهان
با راه اندازی قطار شیراز - اصفهان و برقی شدن قطار اصفهان - تهران ، شیرازی ها ۵ ساعته بـه تهران مـی رسند. قائم مقام معونت ساخت و توسعه راه اهن ایران گفت:با توجه بـه عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامـی و دولت نـهم بـه تسریع درون روند ساخت راه اهن شیراز - اصفهان این پروژه بـه سرعت درون حال انجام هست و کارگران و پرسنل راه اهن درون سه شیفت درون حال فعالیت درون این خصوص هستند. رسول بی پروا اظهار داشت:تا پایـان این طرح بـه ۱۵۰ هزار تن سیمان نیـاز داریم و در صورت عدم وجود هیچ مشکلی قطعه اول راه اهن شیراز - اصفهان که تا شـهرستان اقلید فارس همزمان با هفته دولت و با حضور رئیس جمـهور بـه بهربرداری خواهد رسید. وی افزود:در این ارتباط از رئیس جمـهور درخواست کرده ایم که تا دور دوم سفر خود بـه استان فارس را درون هفته دولت بـه انجام رساند کـه در صورت موافقت وی ، رئیس جمـهور درون دور دوم سفر خود با قطار وارد فارس مـی شود و با حضور وی قطعه اول شیراز - اصفهان که تا شـهرستان اقلید فارس افتتاح مـی شود. بی پروا گفت: درون حال حاضر پل بزرگ ایزدخواست کـه یکی از منحصر بـه فردترین پل های کشور هست مراحل پایـانی کار خود را دنبال مـی کند و مصمم هستیم که تا پایـان سال کل مسیر را که تا شیراز بـه بهربرداری برسانیم. وی درون خصوص مسیر راه اهن از شیراز که تا مرودشت اظهار داشت:در این پروژه طول مسیر تخت جمشید - شیراز بـه صورت دو خطه خواهد بود کـه یک خط بـه صورت عادی وبه شبکه ی اصلی راه اهن اصفهان - شیراز و خط دیگر تخت جمشید - شیراز جهت تسهیل عبور و مرور مسیر مرودشت بـه شیراز و نیز توسعه گردشگری و صنایع منطقه خواهد بود. وی افزود:پیش بینی مـی شود با احداث راه اهن اصفهان - شیراز هر سال ۵ مـیلیون نفر مسافر و ۵ مـیلیون تن بار توسط این راه اهن حمل شود. وی با اشاره بـه ایمنی مسافرت با قطار گفت: علاوه بر این قطار شیراز - اصفهان ۱۶۰ کیلومتر درون ساعت هست که فاصله ۵۰۰ کیلومتری شیراز - اصفهان ۳ ساعت بـه طول مـی انجامد ، از طرفی درون حال حاضر کار اجرایی اولین قطار سریع السیر کشور درون مسیر تهران - اصفهان با سرعت ۲۵۰ کیلومتر درون ساعت کـه با برق کار مـی کند درون حال انجام هست که با این کار فاصله تهران - اصفهان کـه پیش از این با قطار دیزلی عادی درون ۵/۵ که تا ۶ ساعت طی مـی شد این فصله ۵۰۰ کیلومتری درون ۲ ساعت طی مـی شود و با راه اندازی این دو پروژه شیرازی ها ۵ ساعته بـه تهران سفر خواهند کرد. وی افزود:در اینده اولین گام ما درون زمـینـه راه اهن شیراز - اصفهان برقی شدن قطار درون این مسیر هست که درون صورت راه اندازی نیروگاه های هسته ای تولید برق و تامـین برق درون این زمـینـه با توجه بـه عدم استفاده از برق بـه جای سوخت های فسیلی درون قطار ها ، درون اینده هم درون زمـینـه سوخت صرفه جویی بـه عمل مـی اید و ...
-
مترو تبریز با 4 خط داخلی و یک خط حومـه
مترو تبریز دارای بیشترین تعداد خطوط ریلی درکشور(بعد از تهران) کلیـه تصاویر متعلق بـه کارهای انجام یـافته مترو تبریز مـیباشد(قابل توجه دوستی که گفته فقط بلدن مثل عقده ای ها عکسای گرافیکی بذارن اینجوری شـهرشون رو شـهر کنن) تبریز شـهر اولین های ایران حدود ۱۰۰ سال پیش شاهد راه اندازی نخستین تراموای اسبی کشور بود و اکنون کـه بیش از یک قرن از آن روزگار مـی گذرد، درون تبریز تنـها مجسمـه ای از این تراموا درون مـیدان قونقای تبریز بـه چشم مـی خورد. درون کلا ن شـهر تبریز کـه بیش از۶/۱مـیلیون نفر جمعیت دارد طبق اعلام رسمـی کارشناسان وزارت کشور حدود ۶/۲مـیلیون سفر درون شـهری درون روز انجام مـی شود و در حال حاضر ۳۰ درصد این سفرها با اتوبوس و مـینی بوس ۳۰ درصد با تاکسی و مسافربرهای شخصی و ۴۰ درصد آن با سایر وسائط نقلیـه از جمله اتومبیل های شخصی صورت مـی گیرد. از اه شبکه خطوط قطار شـهری تبریز ایجاد چهار خط درون شـهری و یک خط حومـه شـهری هست که جابه جایی بیش از ۴۰ درصد کل سفرها بـه صورت حمل ونقل ریلی درون افق طرح دیده شده هست تاکنون عملیـات ریل گذاری مسیر شماره یک از پایـانـه ائل گلی که تا فلکه دانشگاه تبریز انجام شده هست ساختمان مرکزی کنترل فرمان متروی تبریز هم درون زمـینی بـه مساحت یک هزار متر مربع احداث شده کـه مجهز بـه سیستم متمرکز ترافیک، انرژی، مخابرات، کنترل تجهیزات تاسیساتی و ... هست علا وه بر آن ساختمان مرکزی مترو تبریز درون زیر بنای ۶۲۰۰ متر مربع درون ۸ طبق بـه صورت شیشـه ای و مدرن احداث شده کـه تولید قطعات بتنی درآن ۲۴ ساعته انجام مـی شود. پایـانـه بزرگ خط یک قطار شـهری نیز بـه مساحت ۱۶ هکتار درون منطقه لاله تبریز قرار گرفته و دارای ۳۵ هزار متر مربع سالن سرپوشیده به منظور توقف قطارها و تعمـیرات دوره ای و نظافت آن هاست. اجزا مترو تبریز: متروی تبریز از چهار خط تشکیل شده است: خط یک به طول ۲۰ کیلومتر کـه ایلگلی را بـه کوی لاله متصل خواهد کرد، شامل ۲۰ ایستگاه است. خط دو بـه طول ۲۲ کیلومتر کـه دانشگاه آزاد را بـه قراملک منتهی خواهد ساخت، شامل ۲۲ ایستگاه است. خط سه به طول ۱۴ کیلومتر کـه مـیدان آذربایجان را بـه بزرگراه شـهیدایی متصل خواهد کرد، شامل ۱۴ ایستگاه است. خط چهار به طول ۱۰ کیلومتر کـه به صورت حلقوی خطوط سهگانـه را بـه هم وصل خواهد کرد، شامل ۱۰ ایستگاه است. خط حومـه بـه طول ۲۰کيلومتر کـه تبریز را بـه شـهر جدید سهند متصل خواهد کرد خبرگزاری ایسنا سراغ عليرضا نوين، شـهردار تبريز رفته که تا از وضعيت پروژه قطار شـهري تبريز آگاه شوید. وي درون گفت و گو با ايسنا از ورود واگن هاي قطار شـهري تبريز تا ۱۴ ماه ديگر خبر داد و اظهار داشت: شـهرداري 400 ميليارد ريال براي خريد واگن ها اختصاص ...
-
همـه چيز درون مورد تبريز:
تبریز بـه معنی تب پنـهان کن است. احتمالا این تسمـیه پنـهان کننده تف و گرما و های آتشفاشانی کوه سهند مـیباشد. تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی با مساحتی حدود ۱۴۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۱٬۸۶۰٬۰۰۰ (براورد سال ۲۰۰۶) است. تبریز از دیرباز تأثیر زیـادی درون زمـینـههای مختلف از جمله سیـاسی و اقتصادی داشتهاست. تبریز اولین پایتخت ایران درون زمان صفویـان و شـهر ولیعهدنشین دودمان قاجار بود.با کشفیـات اخیر درون محوطه مسجد کبود قدمت تبریز که تا ۵۰۰ ۶سال برآورد مـیشود. درون سده چهارم هجری یـاقوت حموی تبریز را مشـهورترین شـهر آذربایجان مـیخواند.در سدههای پنجم که تا سوم پیش از مـیلاد تبریز یکی از شـهرهای پر جمعیت آن دوران بشمار مـیرفتهاست. شـهر دارای دروازههای متعددی بوده و بیش از ۴۰۰ کاروانسرای درون آن جای داشتهاست. بـه لحاظ استقرار آن درون منطقه جغرافیـایی خاص شـهر پی درون پی دستخوش حوادث طبیعی مانند زلزله گشتهاست و همچنین بـه عنوان بزرگترین شـهر نزدیک بـه ارمنستان و روم شرقی آن زمان همـیشـه مورد تاخت و تاز دشمنان شمالی و شمال شرقی قرار گرفتهاست. بدین علت با وجود قدمت کهن آن اکثر آثار تاریخی آن از بین رفتهاست. تبریز یکی از بااهمـییت ترین مراکز بازرگانی آن دوران بوده و بهعنوان پل ارتباطی بین شرق و غرب اهمـییت فراوانی داشتهاست. مردمان آن از دیرباز بـه کار بازرگانی اشتغال داشتند و این فرهنگ که تا کنون نگهداری شدهاست.ابن حوقل در۳۶۷ و ابن مسکویـه درون ۴۲۱ و ناصر خسرو درون ۴۳۸ تبریز را بزرگترین و آبادترین شـهر نیمـه غربی ایران مـیخوانند.در سال ۶۱۸ لشکر مغول بـه پشت دروازههای تبریز مـیرسند، اما تدبیر بزرگان شـهر تبریز را از حمله مغولان مصون نگه مـیدارد و مردم تبریز با بذل مال شـهر را از کشتار و ویرانی رها مـیسازند. این اتفاق سه بار تکرار مـیشود و در هر سه بار مردم متمول تبریز همان روش را بـه کار مـیبندند که تا این کـه در سال ۶۳۸ هجری قمری مغولها بـه سراسر آذربایجان چیره مـیشوند.برخی از ایلخانیـان مغول تبریز را پایتخت خود قرار مـیدهند کـه در زمان غازان خان تبریز شکوه ویژهای مـییـابد. یکی از اثرهای معماری این دوره، شنب غازان خان تبریز با ابهت تاریخی اش چشمها را خیره مـیسازد، خواجه رشیدالدین فضلالله وزیر ایلخانیـان ربع رشیدی را بنیـاد مـینـهد کـه در زمان خود عظیمترین مرکز علمـی و فرهنگی بـه شمار مـیرود و از آن همـه مجد و عظمت اینک ویرانـههای از برجهای ربع رشیدی درون مـیان محلهای باقی ماندهاست.تبریز اولین پایتخت ایران جدید درون دوره صفویـه شد .نزدیکی تبریز بـه مرز ایران و عثمانی موجب شد کـه این شـهر درون برابر تهدیدات عثمانی آسیب پذیر شود ...
-
انتقال از گروه ب
با سلام آن دسته از دوستان گروه ب کـه تمایل دارن بـه گروه الف تشریف بیـارن، لطفا اسامـی خودشون رو حداکثر که تا روز چهارشنبه درون قسمت نظرات اعلام نمایند که تا از نظر تعداد بررسی شود. با تشکر
-
پیشرفت 78% حفاری مسیر خط یک مترو تبریز
گزارشی از مـیزان پیشرفت خط یک مترو تبریز متروی تبریز بـه مجموعهٔ درون حال احداث قطارهای شـهری درون شـهر تبریز گفته مـیشود کـه عملیـات اجرایی آن از سال ۱۳۸۰ خورشیدی آغاز شدهاست. خط یک این سامانـه مترو منطقهٔ ایلگلی درون جنوب شرق شـهر را بعد از عبور از مرکزشـهر بـه منطقهٔ لاله درون جنوب غرب آن متصل خواهد نمود خط یک به طول ۱۸ کیلومتر کـه ایلگلی را بـه کوی لاله متصل خواهد کرد، شامل ۱۸ ایستگاه است. خط دو بـه طول ۲۰ کیلومتر کـه دانشگاه آزاد را بـه قراملک منتهی خواهد ساخت، شامل ۲۰ ایستگاه است. خط سه به طول ۱۲ کیلومتر کـه مـیدان آذربایجان را بـه بزرگراه شـهیدایی متصل خواهد کرد، شامل ۱۴ ایستگاه است. خط چهار به طول ۱۰ کیلومتر کـه به صورت حلقوی خطوط سهگانـه را بـه هم وصل خواهد کرد، شامل ۱۰ ایستگاه است. ایستگاه مرکزی مترو (سه راهی امـین) خط یک خط یک مترو تبریز کـه از ایلگلی که تا کوی لاله ادامـه خواهد یـافت، درون سال ۱۳۸۰ بـه تصویب رسید. این خط از چهار بخش تشکیل یـافته است: بخش اول خط یک مترو تبریز کـه به صورت زیرگذر کمعمق خواهد بود، از طریق ضلع غربی بلوار شـهید باکری ایلگلی را بـه سه راه راهنمایی متصل خواهد کرد. بخش دوم خط یک مترو تبریز از سه راهی راهنمایی آغاز شده و تا مـیدان دانشگاه ادامـه خواهد یـافت؛ این بخش به صورت تونل کمعمق درون کنارهٔ جنوبی رودخانـهٔ قوری چای خواهد بود؛ همچنین پل غیر همسطحی نیز بر روی بلوار ۲۹ بهمن به منظور عبور مترو تعبیـه شده است. بخش سوم خط یک مترو تبریز کـه به صورت تونل عمـیق خواهد بود، از مـیدان دانشگاه که تا مـیدان ساعت و سپس مـیدان ۲۲ بهمن و چهارراه لاله ادامـه خواهد یـافت. بخش چهارم خط یک مترو تبریز کـه به صورت زیرگذر کم عمق خواهد بود، از چهار راه لاله شروع شده و بـه دپوی لاله منتهی خواهد شد.
[از تبریز که تا مشـهد چند ساعت با قطار مسافت اصفهان تا مشهد با قطار چند ساعت است]
نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 16 Jun 2018 11:13:00 +0000